Τρίτη

Κίνηση, στρατηγικής σημασίας...!





«ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΤΕ»


16 σχόλια:

Roadartist είπε...

ωραιο το τραγουδακι !!
Νομιζω οτι τελικα εχουνε οντως ιδια ακουσματα :)

Ανώνυμος είπε...

...εγώ δεν μπορώ ουτε να σε ακούσω ούτε να σε δώ δράμα η μικρή ταχύτητα!
καλή σου νύχτα!
Ολιγυρτος

prasino liker είπε...

Καλησπερα και απο εμενα.Ομορφη η μουσικη επιλογη.Ενας πολεμος δεν σταματαει τοσο ευκολα .Προκαλει ηδονη στους συμμετεχοντας.;

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

roadartist

:) :) Καλημέρα!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Oligyrtos

Κρίμα... :(

Καλή σου ημέρα! :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

prasino liker

Μην το συζητάς...!!!

:) Καλημέρα!

Stiliano είπε...

Καλησπέρα
ο πόλεμος δεν είναι κακό πράγμα (σύμφωνα με τον Ηράκλειτο), αρκεί να μη χάνεις πάντα (σύμφωνα με εμένα).

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

stiliano

Καλησπέρα,

"Πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστι, πάντων δε βασιλεύς και τους μεν θεοὺς έδειξε τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε τους δε ελευθέρους." Τάδε έφη Ηράκλειτος...

Αν ήταν καλός ή κακός (πατέρας) δεν το "διευκρινίζει"... :)
Όσον αφορά την άποψη σου: "...αρκεί να μη χάνεις πάντα." πως μπορεί κάποιος να κάνει τον απολογισμό του (κέρδη - ζημίες) αν: «ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΤΕ»?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είναι μερικοί τελειωμένοι...μόνο που εμείς αρνούμαστε να το παραδεχτούμε και επιμένουμε να τρέχουμε και να μη φτάνουμε...
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

νατασσΆκι είπε...

Ναι, κανένας πόλεμος δεν τέλειωσε ποτέ, και δεν θα τελειώσει, αν εμείς δεν θέλουμε...
(μα, μερικές φορές, θέλουμε)

Εξαιρετικά τα τραγούδια
(αγαπημένο μου τέρας!!!!)

:)))

Φιλιά πολλά

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

φυρδην-μιγδην

Εγω πάλι νομίζω ότι ο πόλεμος τελειώνει όταν "παραδώσεις" τα όπλα ή όταν σκοτωθείς...!

Καλό βράδυ να έχεις κι εσύ! :) :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

νατασσακι

Σ' αυτήν την περίπτωση, "(μα, μερικές φορές, θέλουμε)" επιλέγουμε να "παραδώσουμε" τα όπλα γιατί δε μας ενδιαφέρει πλέον ο στόχος, ίσως...(!?)

Καλησπέρα :)

Ανασα του Βορρα είπε...

Συγκινητικότατατον το videoklip.

'Οσο για τους πολέμους....έχω μείνει λίγο χύπισα στις ιδέες.
Του στυλ..."Μake love not war".

Την αγάπη μου και την καλημέρα μου

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ανασα του βορρα

Κι ο έρωτας κάτι απ' τον πόλεμο έχει πάρει...

Καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

Το πρώτο της Χαρούλας δεν μου αρέσει.Ξέρεις την έχω συνηθίσει να τραγουδά τον Μπαρμπαγιαννακάκη και να τρίζουνε οι πέτρες..

Το δεύτερο είναι όλα τα λεφτά...αγαπημένο έβερ.

Τον τίτλο σου τον έχασα τελείως.Δεν το έχω σήμερα...εξηγείς;

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

island

"Περί ορέξεως..." για τα τραγούδια λέω...! :)

Ο τίτλος είναι από ένα ποίημα του Μανόλη Αναγνωστάκη που μου αρέσει και ήρθε κι "έδεσε" σε μια κίνηση "στρατηγικής σημασίας" την οποία εξηγώ στο επόμενο (ποστ)!

Γκουντ μορνινγκ :)