Κυριακή

«Ου μπλέξεις»...!

Ο Σπίθας με προσκάλεσε, ποιητική (του) αδεία...
να γράψω ένα
επίγραμμα. Αγάπης ελεγεία...!

Μα αισθάνομαι να στέρεψα. Δεν είμαι κι η Σαπφώ...
της Νικολακοπούλου στίχους θα «δανειστώ»,
απ' το
τραγούδι-διασκευή με τίτλο: «Πριν το τέλος(?!)»...
γιατί νοιώθω ο
οίστρος μου πως βάλτωσε σαν έλος…!

Τους στίχους της, ανάλογα θα τους «φωτογραφίσω»...
κι έτσι για την αγάπη, αν πρέπει(?) θα θρηνήσω…!


-Το τρενάκι γυρνούσε φωτισμένο κι αχνό στον αέρα...


κάτω η θάλασσα μ' ένα φεγγάρι, το καράβι πιο πέρα!

-Σε θυμάμαι συχνά που φορούσες ένα άσπρο φουστάνι...

σε κρατούσα απ' το χέρι ότι ζούμε μου λες δεν μου φτάνει!


-Κι εγώ που ζω για πάντα εδώ...

κι όλο φεύγω το τέλος πριν να δω...

κάθε νύχτα που περνάει γυρίζω ξανά...

σκοτάδι γίνομαι και παραδίνομαι,
στο ρυθμό σου που καίει ακόμα,
αυτό το σώμα που μένει χρόνια χωρίς σκιά…

κάθε νύχτα που περνάει σαν ταινία
κι ότι ζήσαμε προβάλλεται με φόντο την πλατεία…

κάθε νύχτα που περνάει πάντα εδώ...!

-Κι όλο φεύγω πριν μείνουμε μόνοι, το τέλος μη δω...!

-Κι όλο φεύγω πριν μείνουμε μόνοι, το τέλος μη δω...!


Υ.Γ. Το τραγουδάκι βρίσκεται εδώ αναρτημένο. Κάντε ένα click κι ακούστε το. Είναι αγαπημένο...!
Κάντε επίσης ένα
click, στις θαλασσιές τις λέξεις. Γιατί με τ(κ)έρας τελικά, είν' όπως λεν...: «Ου μπλέξεις»...! ;)

16 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Γιαααα....να πάρω τις φωτό να τις βάζω σε διάφορα που μου αρέσουν πολύ?

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Και το ρωτάς?

Ελεύθερα Σοφάκι :)

Σταλαγματιά είπε...

Αγαπημένο τραγούδι, από εκείνα που τ'ακούς πάντα μαγεμένη και η κάθε φορά είναι σαν πρώτη!!!

Artanis είπε...

Τη λατρεύω την Αρβανιτάκη.....
καλά, έκανες φανταστική δουλειά!!!!

νατασσΆκι είπε...

Πανέμορφη "εικονογράφιση" του αγαπημένου τραγουδιού!

Καλή βδομάδα, αγαπημένο μου τέρας!
:)

Φιλιά

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μαγεμένη!!! Κάθε φορά Αναστασία μου :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σ' ευχαριστώ artanis καλή μου :) :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σένα νατασσάκι :) :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πάντα βρίσκεις, γιατί τον έχεις, ένα τρόπο να μας εκπλήσσεις και όλο αυτό πολύ μου αρέσει!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

maika είπε...

τι ωραίο !!!
υπέροχο!!!
λαλαλα στο ρυθμός σου που καίει ακόμα...λαλαλα αυτό το σώμα που μένει χρόνια λαλαλα
τώρα μου κόλλησε και όλο αυτό θα τραγουδάω!!!
Χαίρομαι που μου το θύμισες!!!
ευτυχώς που έμπλεξες και σ΄αυτό το παιχνιδάκι!!!!
κάθε νύχτα που περνάει...λαλαλα!!!
και οι εικόνες που το έντυσες υπέροχες!!!
;0)))

Unknown είπε...

όμορφες συνθέσεις μέσα απ' τη ματιά σου...

και το ταξίδι...ταξιδεύει...

;)

φιλιά βρόχινα...

Ο άλλος είπε...

Ωραία ξεκινήσαμε. Καλημέρες

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Xαίρομαι γλαρένια μου, χαίρομαι πραγματικά... :) :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σ' ευχαριστώ καλή μου maika :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Φιλιά πολλά και σε σένα νεράιδα μου... ταξιδιάρικα :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ο άλλος φίλε μου, έτσι να συνεχίσουμε...:)