Σάββατο

Χωρίς λόγια...

25 σχόλια:

Artanis είπε...

θα πας διακοπούλες και θα λείψεις από τη μπλογκόσφαιρα;
(επειδή κάτι τέτοιο κατάλαβα...)
καλά να περάσεις!!!
Φιλιά πολλά...

Sophia Kollia είπε...

Καλές βόλτες και καλά αποτελέσματα!
καλημέρα!

Aristodimos είπε...

Καλως την ... καλως την...
Μας ελειψες... και μαλλον τωρα θα λειψεις κι άλλο για να ξεδωσεις λιγο με διακοπούλες ;;;;;

Αν ναι .... τοτε καλά να περάσεις στις καλοκαιρινές διακοπές σου.

Την αγάπη μου

Αρης

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Έλα, καιρός έστω και για ολιγοήμερες διακοπές.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!!!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

Μηθυμναίος είπε...

Καλημέρα! Άντε να σε δούμε απ' εδώ, στις δικές μας θάλασσες!

Καλά να περνάς!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ωραίο ακούγεται έτσι όπως το λες Artanis καλή μου αλλά δεν...


Πολλά φιλιά από την Κρήτη :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σε βόλτες (στα πέριξ) ελπίζω κι εγω Σοφάκι!

Για τα αποτελέσματα θα πούμε...

Καλή σου ημέρα :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Φεύγω-Έρχομαι" τον τελευταίο καιρό Άρη μου κατά το "αλλού πατώ κι αλλού βρίσκομαι"!

Όσο για τις διακοπούλες... όπως το πάρει κανείς!

Καλημέρα :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μη ζηλεύεις Γλαρένια μου δεν είναι όπως (ίσως) φαίνεται...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν και δεν μας λείπουν οι θάλασσες, ζήλεψα τις δικές σας Μηθυμναίε μου!!!

Καλημέρα :)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ομορφαίνεις τα Σ/Κ:)
Οι μουσικές επιλογές σου, εξαιρετικές.
Καλημέρα, καλή Κυριακή !!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Είναι, ίσως, που τα επιλέγω με βάση τα συναισθήματα μου κάθε φορά!

Καλή (υπόλοιπη) Κυριακή να έχεις κι εσύ καλέ μου Σπίθα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

demetrat είπε...

καλούς δρόμους,. κιάν είναι και όμορφοι, ακόμα καλύτερα.
καλησπέρα
δ

adaeus είπε...

... ψιτ φέτος κατεβαίνουμε Κρήτη (Χανιά)!!!!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

:))

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να είσαι καλά Δήμητρα μου!

Καλό (υπόλοιπο) καλοκαίρι σου εύχομαι :))

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

...ψιτ, ελάτε μια βόλτα ανατολικά!!!

Θα χαρώ να σας δω φίλε μου Adaeus :))

Σταλαγματιά είπε...

Διακοπές !!
Δεν είναι η πιο όμορφη λέξη;

Να περάσεις υπέροχα ότι κι αν κάνεις
Φιλιά

akrat είπε...

καλημέρες
τώρα εγώ να διακόψω εσύ αλλά ...
αυτοί οι πρώτοι... τι ακριβώς διακόπτουν?
την ραστώνη και αν την πλύνεις το σαπούνι σου χαλάς...

BUTTERFLY είπε...

Τερατακι μου, αδραξε τη μερα, το νησι σου προσφερεται για υπεροχες χαλαρωτικες εξορμησεις!
Φιλια!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν γινόντουσαν και πράξη θα ήταν ακόμα καλύτερα Αναστασία μου!

Να είσαι κι εσύ πολύ καλά πάντα :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αυτοί, akrat(ε) φίλε μου, δια-κόπτουν εμάς στα... "εξ ων συνετέθειμεν"!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"...το νησι σου προσφερεται για υπεροχες χαλαρωτικες εξορμησεις!"

Ευτυχώς, να λέω, πεταλουδίτσα μου, ευτυχώς!!!

:)

Artanis είπε...

Δεν θα πας διακοπές τελικά;
Ε καλά, μην στεναχωριέσαι...Στην πανέμορφη Κρήτη μας είσαι, τόσες όμορφες παραλίες έχει...Προσπάθησε μόνον να ξεκουράζεσαι, μην αγχώνεσαι με όλα...