Τετάρτη

3730/2008

21 σχόλια:

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Νούμερα...

Σταλαγματιά είπε...

Υπομονή στους καπνιστές .
Να δούμε όμως αν και κατά πόσο θα εφαρμοστεί !

Μέρα γλυκιά

Κούκος είπε...

Την υγειά σας να έχετε να καπνίζετε...
Καλημέρα!
:)

Roadartist είπε...

Προφητικός ο Καρβέλας χοχο :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να υποψιαστώ πως σήμερα πρώτη μέρα υποφέρεις...
;-)))

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Εγώ που δεν καπνίζω, δεν με νιάζει, ο Ίωνας που καπνίζει "καίγεται"...
Με τις υγείες μας όλοι... Εξ-ευρωπαϊστήκαμε...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν και καπνίστρια, φοβάμαι ότι δεν θα εφαρμοστεί...

Καλό μήνα γλυκειά μου Αναστασία!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να είσαι καλά κι εσύ βρε Κούκε κι ας μην καπνίζεις...

Καλό μήνα!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Προφητικός δε λες τίποτα Καλλιτέχνιδα μου... και "αντικαπνιστής" βεβαίως βεβαίως :))

Καλό μήνα σου εύχομαι!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν και καπνίστρια, η απαγόρευση του καπνίσματος είναι το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα υπέφερα Γλαρένια μου... φρόντισαν οι "συγγενείς" να έχω σοβαρότερους λογους!!!

Καλό μήνα σου εύχομαι κι από δω!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καπνιστής ο Ίωνας?! Βρε το φουκαρά... :))

Καλό μήνα να έχετε, καπνιστές και μη, Artanis καλή μου!

seniorita είπε...

χαχα!πολύ μου άρεσε το τραγουδάκι!!ε ναι η ημέρα αφιερωμένη σήμερα..και σπάσαν τα τηλέφωνα στο κέντρο ενημέρωσης και καταγγελιών να μάθουν όλοι τί λέει ο περιβόητος νόμος!
εγώ ως μη καπνίστρια χαίρομαι λιγάκι..

Aristodimos είπε...

Χμμμμμ....
Το τσιγάρο ή εγω... τελεσίγραφο ! ! !

Ας ειναι και σκέτο...



Χαιρομαι που σε βλέπω παλι εδω κοντά μας.

Καλό μήνα...

Αρης

demetrat είπε...

γιατί καλέ να το κόψεις;
Μόνο στη δουλειά σου , και στις εξόδους δεν θα καπνίζεις.
Σκέψου και μένα την κακομοίρα, που οπου πηγαινα για ξενύχτι έκλεινε η φωνή μου απ'τα τσιγάρα των αλλονών.
Το κακό μονο ειναι πως ζούμε στην ελλάδα, και δε το βλέπω να εφαρμόζεται.
:) καλημέρα

δ

akrat είπε...

ΑΥΤΌ ΤΟ SANTE... το πρώτο μου τσιγαράκι αχ αχ
πως περνούν τα χρόνια...

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή μου, όλη είναι ένα τσιγάρο…..

Όσοι καπνίζουν θα πεθάνουν !αλλά και αυτοί που δεν καπνίζουν
…..κι αυτοί θα πεθάνουν !Διαλέγω θάνατο ,δεν είμαι από πέτρα
Ούτε αθάναααατος!

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ όμορφη ψυχή
Ήθε ο άνεμος πρωί να σου την την φέρει
Και να κρατάς χαμόγελο μέχρι το μεσημέρι!

ΟΛΥΓΙΡΤΟΣ

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα seniorita μου :)

Κι εγώ, αν και καπνίστρια λέμε, θα χαρώ αν εφαρμοστεί ο περιβόητος νόμος, αλλά χλωμό το βλέπω σε τούτη τη χώρα που έχει σπαταλήσει τόνους μελάνης να γράφει νόμους και στη συνέχεια να τους "γράφει" εκεί που δεν πιάνει μελάνι...


Καλό (υπόλοιπο) μήνα να έχεις!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα Άρη μου :))

Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι όταν μπορώ να είμαι κοντά σας...


Καλό (υπόλοιπο) μήνα σου εύχομαι!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα :))

Πάντα "σε" σκεφτόμουν και σεβόμουν όσους δεν καπνίζουν καλή μου Δήμητρα.
Γι αυτό και πιστεύω ότι ο νόμος δεν θα είναι παρά ένα ακόμα ΝΟΥΜΕΡΟ αν ο καθένας από μας δεν ορίσει, μόνος του, την ελευθερία του εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.

Καλό (υπόλοιπο) μήνα!

Υ.Γ. Δεν το κόβω λέμε... :Ρ

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα Άκρατε φίλε μου :))

Δεν μπήκε τυχαία η φωτογραφία λέμε... έχει ιστορία ;)


Καλό (υπόλοιπο) μήνα να έχεις!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή σου ημέρα καλέ μου ΟΛΥΓΙΡΤΕ :))

Άφού δεν είσαι τσιγκούνης, για δε "μ' αφήνεις" να κρατήσω το χαμόγελο μέχρι το βράδυ? Ξέρεις ότι τελευταία σπανίζει...