Κυριακή

«Ο Χριστός (δεν) ξανασταυρώνεται...»



Βάζω λίγο σκοτάδι και λιγάκι βροχή για να σου φτιάξω μια παράξενη αρχή και να σε ξεμακρύνω λίγο από τη σκέψη σου που έτσι κι αλλιώς ξεσυνερίζεται το κέφι σου. Σε πάω σε δρόμο μικρό, σε σοκάκι παλιό, σ' ένα αιώνια ποτισμένο απ' το κρασί καπηλειό. Μέρος κακόφημο, ακόμα και για το στοχασμό μου που ούτε κι ο φόβος δε με φέρνει στ’ όνειρό μου. Εδώ λοιπόν, θα μοιραστώ μια ιστορία μαζί σου που 'ναι σα να συνέβη χθες και ορκίσου αν σε πειράξει τόσο που ντραπείς, πουθενά να μη την πεις.

– Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου
άραξε δίπλα να σου βάλω ένα κρασί να πιείς,
συγχώρεσέ με λιγάκι για τον τρόπο μου
μα με βρήκες στην αγκαλιά της ντροπής.
Ξέμεινα μόνος μου, πάρε και κάτσε όπου θες
κουρασμένο σε βλέπω πρέπει καιρό να γυρίζεις,
όμως μέσα στη ζαλάδα μου και πίσω απ' τις σκιές
σα να μου φαίνεται πως κάτι μου θυμίζεις.

– Γεια σου και σένα, έλειπα χρόνια ήμουνα κάπου μακριά
με φέραν πίσω δυνατές φωνές
και κάποιες τύψεις που μου είπαν πως εδώ κοντά
έχω γεννηθεί κι έχω πεθάνει δυο χιλιάδες φορές.

– Ω, να τα μας, καλά είπα όταν σε είδα
πώς σίγουρα παράξενα θα πρέπει να μιλάς,
από άλλο κόσμο έχεις απάνω σου σφραγίδα
αυτά τα αγκάθια στο κεφάλι και τα ρούχα που φοράς.

– Κάποτε κάποιοι μου το φόρεσαν για στέμμα
και με χλευάζανε μεγάλο βασιλιά,
ακόμα τρέχει από τότε φρέσκο αίμα
σ' αυτά που ανέβηκαν του χρόνου τα σκαλιά.
Γι αυτό με βλέπεις μέσα στις σκιές
σαν να φοβάμαι και να θέλω να γλιτώσω,
μια προσευχή σ' ένα περβόλι με ελιές
δε με αφήσανε ποτέ να την τελειώσω.

– Κι όμως μυρίζεις ουρανό και χώματα
κι αυτή την όμορφη δροσιά της σιωπής.

– Είναι που μ' έφεραν εδώ αλλόκοτα μαλώματα
άκου, λοιπόν, τι θα τους πεις:
Αφού φωνάζουν όλοι αυτοί
κι αφού σκοτώνουν στ’ όνομα μου,
πες αναβάλλεται η γιορτή
πάω να ξαπλώσω στα καρφιά μου.
Πες τους ο χρόνος πώς τρελάθηκε
δεν κάνει στάση Γολγοθά
πες ο παράξενος πώς χάθηκε
κι έφυγε οριστικά.

– Μπερδεμένα μου τα λες αλλά γουστάρω
πρέπει να σπούδασες την τέχνη του μυαλού
ή σαν κι μένα όταν με πιάνει και σαλτάρω
και πίνω εδώ, με πιάνει αλλού.

– Γι' αυτό και εγώ ήρθα εδώ και σε διάλεξα πιωμένο
για να μπορέσεις την αλήθεια να τους πεις,
κάτω από το φως το μέτωπο έχεις ιδρωμένο
μα το προσέχεις καθαρό, δε θα ντραπείς.
Οι άλλοι παίξανε μαζί μου στους αιώνες
αυτοκράτορα με χρίσανε με κάναν στρατηγό,
τα απλά μου λόγια τα σκορπίσαν σαν κανόνες
και δεν ήξερα τίποτα εγώ.

– Που με βρήκες εδώ κάτω τι με θες;
Το μυαλό μου δεν σαλεύει από κούνια,
σα να γεννήθηκα μου φαίνεται χτες
ενώ έξω υπάρχουν έξυπνοι μιλιούνια.

– Αυτούς τους είδα, τους άκουσα,
τους νιώθει το πετσί μου
προτιμώ τα καρφιά που με κρατάνε στο σταυρό,
αυτοί πουλήσαν ακριβά τη γέννησή μου,
αυτοί φυλάνε το σκοτάδι θησαυρό.
Πες στους εχθρούς μου ότι είχαν λόγο καλό
και θα τους σέβομαι γιατί πιο τίμια σταθήκαν
όταν με σκότωναν, κοιτούσαν ουρανό
κι έτσι προλάβαν από εκεί συγχωρεθήκαν.

– Ωραίος, παράξενε φίλε μου, απόψε
για την ανημποριά μου βρήκες σκοπό
πάρε μια κούπα πάρε ψωμί και κόψε
να τελειώσω το κρασί μου και
θα πάω να τους πω:
Αφού φωνάζουν όλοι αυτοί
κι αφού σκοτώνουν στ’ όνομα σου,
θα πω αναβάλλεται η γιορτή
πας να ξαπλώσεις στα καρφιά σου.
Θα πω ο χρόνος πώς τρελάθηκε
δεν κάνει στάση Γολγοθά,
θα πω ο παράξενος πώς χάθηκε
κι έφυγε οριστικά.


«Μή με τὴν σὴν δούλην παρίδῃς,
ὁ ἀμέτρητον ἔχων τὸ ἔλεος.»




Εύχομαι
καλή Μεγάλη Εβδομάδα
σε όλες και όλους...


38 σχόλια:

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

«...δεν κάνει στάση Γολγοθά!»

Roadartist είπε...

Πολύ καλή επιλογή.. υπέροχο τραγούδι!!

Aristodimos είπε...

Καλη Μεγαλοβδομαδα να εχουμε.

Αρης

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι διάλεξες!
Θερμές και ειλικρινείς ευχές για Καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και χαμόγελο!

Σταλαγματιά είπε...

Στόχος κατευθείαν η καρδιά,
υπέροχο !!!

Καλή μεγάλη εβδομάδα αμάλθεια μου και καλό Πάσχα!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Υπέροχη η επιλογή σου!!!!

"..προτιμώ τα καρφιά που με κρατάνε στο σταυρό..."
Καλή Μεγαλο-βδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Φωτεινή S είπε...

Πολλές ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με τους αγαπημένους σου με υγεία και ομόνοια πάντα

venceremos είπε...

δεν το ηξερα...
Σ ευχαριστω που μου το έμαθες!
καλα να περάσετε με υγεία και αγάπη
καλη Ανάσταση
φιλιά καρυστινά

demetrat είπε...

Όλες οι μοσκοβολιές της μεγάλης Παρασκευής να σου ξυπνάνε τις μνήμες.
καλή Λαμπρή νάχεις.
δ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Καλή μεγάλη εβδομάδα τερατάκι μου.

Χτυπάς πάντα φλέβα!

Unknown είπε...

καλησπέρα μάτια μου...

:)

καλή ανάσταση σου εύχομαι!

φιλιά βρόχινα...

Artanis είπε...

Αμάλθειά μου καλά να περάσεις αυτές τις μέρες, καλο Πάσχα να έχουμε...Σε φιλώ...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μα δεν είναι καλλιτέχνιδα μου?

Καλό Πάσχα σου εύχομαι :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Και μια Ανάσταση ψυχής Άρη μου...

Καλό Πάσχα :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σ' ευχαριστώ καλή μου pink floyd και αντεύχομαι από καρδιάς...

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό κι ευτυχισμένο Πάσχα να έχεις γλυκιά μου Αναστασία...

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή Μεγαλο-βδομάδα γλαρένια μου

και χαλαρά με τον οβελία... ;)

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΜΟΥ. ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Πολλέ, θερμές ευχές από καρδιάς Φωτεινή μου!

Να έχεις ένα Πάσχα όπως, όπου και με όποιους αγαπάς!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να είσαι κι εσύ πολύ καλά venceremos μου και να έχεις ένα καλό Πάσχα!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μια λαμπρή Λαμπρή σου εύχομαι Δήμητρα μου!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή μεγαλο-βδομάδα ξυπόλητη φίλη μου και καλό Πάσχα να έχεις!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή Ανάσταση νεράιδα μου...

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό Πάσχα Artanis καλή μου...

:)

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχο πραγματικα! Εκπληκτικο! Αφωνη εμεινα! Θα το μοιρασω παντου!!!!
Καλη Ανασταση!

Side21 είπε...

Από καρδιάς εύχομαι ...
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ ...
μια ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ !!!
με υγεία κι ευτυχία κι η Ανάσταση
να φέρει την Άνοιξη στις ψυχές όλων
μας με αγάπη και ανθρωπιά ...

Μηθυμναίος είπε...

Όλες οι μοσκοβολιές της Λαμπρής να σe συντροφεύουν και να σου ξυπνάνε τις μνήμες.
Καλή Ανάσταση να έχεις, Τερατάκι, όπου και να 'σαι, όπου κι αν βρίσκεσαι.

Μας λείπεις...

Unknown είπε...

υπέροχος τρόπος να ξυπνήσουμε λίγο!

καλή ανάσταση και σε σένα,
και κάθε καλό...

Κούκος είπε...

Τερατάκι,
Οι καλύτερες ευχές μου για καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Αμάλθεια, τις ευχές μου για καλό πάσχα με υγεία και αγάπη!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Πεταλουδίτσα μου,

Καλή Ανάσταση!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σκαθάρι,

σε καλωσορίζω και σου εύχομαι Καλή Ανάσταση!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΑΜΗΝ! Άγρυπνε φίλε μου!

Καλή Ανάσταση :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μηθυμναίε φίλε μου,

Καλή Ανάσταση... με κάθε έννοια!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή μου νοικοκύρισσα,

Καλή Ανάσταση να έχεις κι εσύ!

:)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αντεύχομαι τα καλύτερα κούκε!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή Ανάσταση να έχεις, καλέ μου Σπίθα... να έχουμε όλοι!