Πέμπτη

Εγώ θα σου μιλώ με τα τραγούδια...

Με κοιτάς μεσ' στα μάτια
μα ποτέ σου δεν είδες,
τα σβησμένα μου φώτα
τις χαμένες μου ελπίδες.

Το μηδέν του Σαββάτου
της αυγής το γαμώτο,
με κοιτάς και σωπαίνεις
κι η σιωπή κάνει κρότο.

Με κοιτάς λες και είμαι
τρύπιο πάνω σου ρούχο,
μου ζητάς να σκοτώσω
την αγάπη που σου 'χω.

Και φοβάμαι μη φύγεις
ο αέρας παγώνει
κι η καυτή σου ανάσα
το μυαλό μου θολώνει.
Και φοβάμαι μη φύγεις
μα άλλο δρόμο δεν έχεις
και σου γράφω στο τζάμι
σ' αγαπώ να προσέχεις.

Με κοιτάς μες τα μάτια
κι απορείς που δεν κλαίνε
η αγάπη δε φεύγει
είναι μέσα μας λένε.

Κάπου αλλού ταξιδεύεις
κι όμως πλάι μου είσαι,
μεσ’ στην τρέλα του κόσμου
μ' αγνοείς κι αγνοείσαι.

Με κοιτάς μες τα μάτια
και η μέρα τελειώνει,
σαν τον ήλιο που φεύγει
με κοιτάς και νυχτώνει.

Και φοβάμαι μη φύγεις
ο αέρας παγώνει
κι η καυτή σου ανάσα
το μυαλό μου θολώνει.
Και φοβάμαι μη φύγεις
μα άλλο δρόμο δεν έχεις
και σου γράφω στο τζάμι
σ' αγαπώ να προσέχεις.


35 σχόλια:

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

...κι εσύ θα μου μιλάς με τη σιωπή...

roadartist είπε...

Κομματάρα................

venceremos είπε...

και φοβάμαι μη φύγεις
και τρομάζω μονάχη
δυο καρδιές ρημαγμένες
κι η ζωή κάνει χάζι.........

φιλιά καρυστινά

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Από τα εκλεκτά του Μπιλ!

Unknown είπε...

Αχ.....αυτή η θλιμμένη Άνοιξη....
Αλήθεια;
Γιατί αυτή την εποχή ,γινόμαστε περισσότερο ....ευαίσθητοι;
Τα φιλιά μου...!
Λία...

Aristodimos είπε...

" Με κοιτάς μες τα μάτια
και η μέρα τελειώνει,
σαν τον ήλιο που φεύγει
με κοιτάς και νυχτώνει. "


Απο τις ωραιότερες μπαλάντες του Βασίλη...


Όμως η νύχτα επιμένει για μας
πως ποτέ δεν ξεφεύγεις απ' αυτό που αγαπάς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

AΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ(ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ)ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Μηθυμναίος είπε...

Αγαπημένο μου τραγούδι!
Από τα ωραιότερα!!!
Σ' αγαπώ να προσέχεις!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

...............
;;;;;;;;;;;;;;;
...............

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μεταξύ άλλων καλλιτέχνιδα μου, μεταξύ άλλων...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Venceremos καλή μου,

η ζωή κάνει χάζι

τις καρδιές που ρημάζει,

μα άλλο τρόπο δεν έχω

παρά μόνο... να αντέχω!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΕΝΑ από τα εκλεκτά του Μπιλ καλή μου PinkFloyd...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Είναι που ανθίζουν οι πασχαλιές (χωρίς εμάς πάντα) Λία μου...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Φίλε μου Άρη,

«...η αγάπη δε φεύγει

είναι μέσα μας λένε.»



Ευχαριστώ για το τραγούδι και ανταποδίδω με μια, επίσης, πολύ ωραία μπαλάντα του Βασίλη... και όχι μόνον!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Κι εσύ να έχεις μια καλή ημέρα μικρέ μου SKROYTZAKO!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να είσαι πάντα καλά φίλε μου Στράτο!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

«Η σιωπή κάνει κρότο» γλαρένια μου...

Σταλαγματιά είπε...

Ένας Βασίλης που λατρεύω και που έχει την ικανότητα να φτάνει βαθιά στην καρδιά, τόσο με την μουσική και τα λόγια του όσο με την υπέροχη και μοναδική φωνή του.

Υπέροχη επιλογή αμάλθεια μου.
Καλό σ/κ
Σε φιλώ

Sophia Kollia είπε...

Το ρίξαμε στα άσματα! Πολύ ωραία τραγούδια...
ΚΑΛΗΜΈΡΑ

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Έτσι όπως τα λες Αναστασία μου... έτσι όπως τα λες!

Καλό Σ/Κ να έχεις...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια Σοφάκι!

Καλό Σ/Κ...

adaeus είπε...

... μετά από πολύ καιρό ένα τραγούδι του Β.Π. που με συγκίνησε :)

ζαφορα είπε...

Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Εύχομαι να περάσεις υπέροχα
με τους αγαπημένους σου.

Φιλί γλυκό ζαφορένιο

Artanis είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι...
καλό Σ/Κ Αμάλθειά μου...Φιλιά πολλά...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να ακούσεις και τον καινούριο δίσκο του καλέ μου adaeus... Θα βρεις κι άλλα τραγούδια να σε συγκινήσουν!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να περάσεις κι εσύ μυρωδάτη μου Zαφορά... όπου!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Καλημέρα" Artanis καλή μου...

καλό Σ/Κ!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Και εγώ θα σου μιλώ με τις σιωπές μου!
Καλημέρα:)
Καλό Σ/κ!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Kαλέ μου Σπίθα,

"Ήρεμη σιωπή
δεν μοιάζει.

Μα τα λόγια που
έρχονται
θάναι σαν χαλάζι."

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

καλο πασχα απο καρδιας σου ευχωμαι

και ανε σε βγαλει ο δρομος σου απο τα μερη μου να μου το πεις να σε φιλεψω καλιτσουνια, ρακες, ξεροτιγανα, οφτο, χοχλιους και οτι αλλο βρεθει ...

AATON είπε...

Κι εγώ θα σου ευχηθώ,
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, σε σένα, στην οικογένειά σου, σε όσους αγαπάς, και σ' όλους τους φίλους σου

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφο κομμάτι.
"Και φοβάμαι μη φύγεις,μα άλλο δρόμο δεν έχεις..."

Πώς το λέει και ο Αναγνωστάκης;
"'Οταν έφευγες ήταν ήδη αργά...".

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό Πάσχα Περίπλους πατρίδα,να είσαι καλά!

Η πρόσκληση ισχύει και "αντίστροφα"...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σ' ευχαριστώ καλέ μου ΑΑΤΟΝ και αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα και όσους αγαπάς!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Κάπως έτσι Ερατώ μου...

διότι όπως λέει κι ο Αναγνωστάκης "Η ποίηση δεν είναι ο τρόπος να μιλήσουμε αλλά ο καλύτερος τοίχος να κρύψουμε το πρόσωπό μας."